keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

katu sekä nopeat saappaat



No en kyllä tiedä missä mielenhäiriössä tähän loppujen lopuksi päädyin, mutta tässä tää sit on. Ajatus blogin perustamisesta on kummitellut mielen takaosastoilla jo ties kuinka kauan, mutta jostain syystä rohkeutta ja ideaa kokonaisuuteen ei ollut syntynyt aikaisemmin.

Pääasiallisesti sisältö tulee pyörimään vaatteissa ja tyylissä, valokuvauksessa ja elämässä yleisesti. Mun ei ole tarkoitus peitellä mitään - ennen kaikkea haluan rehellisesti ilmaista mun ajatuksia asioista. Siksi tää voi aika olla yllättävää materiaalia niille, jotka mut ennestään tuntevat, mutta eivät tarpeeksi hyvin.

Musta itsestäni vielä sen verran, että olen syntynyt vuonna 1994 (in fact yksitoista päivää Kurt Cobainin kuoleman jälkeen), asuinpaikkana on toistaiseksi Rovaniemi, mutta sydän ja koti on Helsinki. Miksi, siitä tulen varmasti myös kirjoittamaan enemmän tai vähemmän. Olen ikuinen eskapisti - pakenen todellisuutta uniin, musiikkiin ja matkailuun. Välillä oon totaalisen hukassa, mutta seuraavana päivänä kaikki on yhtä viva la vidaa. Työkseni yritän räpeltää juttuja Suomen pohjoisimman sanomalehden nuortensivuille - pääasiallisesti valokuvaten, mutta en kaihda myöskään kirjoittamista (no ok välttelen sitä itse asiassa parhaani mukaan :D). Materialismionnea kuosittaa myös oma koira ja piano.

Kiitos ja kuittaus, oon aina ollut huono kirjoittamaan näitä.

(lopuks vielä biisi josta idea blogin nimeen lähti):
HALOO HELSINKI - HUKATUT MILJOONAT


Nää alun lyriikat on parhainta ikinä:

mikä riittää onnelliseen elämään,
on katu sekä nopeat saappaat,
joilla pääsee,
pois kävelemään sieltä,
missä taakan alle sankarit kaatuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SUOMEKSI | IN ENGLISH | PÅ SVENSKA | ПО-РУССКИ