tiistai 5. huhtikuuta 2011

can you read my mind?

Tää tulee nyt päivän myöhässä koska viikonloppu oli aika villisti täynnä kaikkea menoa ja meininkiä eikä ihan kivaakaan sellasta. Rakas mummini joutui sunnuntaina aivoinfarktin takia sairaalaan, joten ajatukset on kulkenu vähän muualla kuin bloggaamisessa. Kuus parasta blogia valkkailen sivupalkkiin tän viikon aikana.



Mikä on sun lemppari suomalainen biisi? Siis ihan suomenkielinen.
No voi jestas, niitäki on niin hirveesti ni en osaa sano kyllä yhtä varsinaista lempparia. :--D Sitäpaitsi ne vaihtelee mulla aika lailla kausittain! Mut kyllä kestosuosikiks vois varmaan nostaa Tehosekoittimen biisin Hetken Tie On Kevyt tai Maailma On Sun. Niihin liittyy vaikka mitä upeita muistoja, eikä ne koskaan kyllästytä.

Mikä on sun lempijuomaa? Alkoholipitoset ja alkoholittomat erikseen. ;)
Alkomahoolin kanssa menee oikeastaan tarpeeks tuiterissa kaikki, mut yleensä starttailen tylsästi vaan ihan karpalolonkulla. :--D Lime Breezer on kans hyvää, vaikka onki vähän leimiä. Alkomahoolittomista tykkään eniten kokiksesta, tosin juon sitäkin aika harvoin. Ja oon kans ihan vasta valaistunu, että Zerokokis on parempaa ku se tavallinen!

MITEN HITOSSA OOT SAANUT NOIN PALJON LUKIJOITA NÄIN NOPEE?
Jaa-a... Hyvä kysymys. :--D En oo kyllä tätä missään kauheasti mainostutkaan, joten kait mulla sit käy vaan hyvä tuuri ku ihmiset klikkailee mun profiilin auki ja sitä kautta vierailee. En mä tiedä!

Seuraatko mitään urheilua?
En.
(ok voin kyllä paljastaa kattovani jäkiksen MM:ää aina niin kauan ku Suomi ja Venäjä on mukana :------Dd ......)

Listaa top5-kengät jotka haluaisit! Nää saa olla sellasiakin mihin ei ois varaa, esim jotkut upeet Louboutinit...
Harmaat Matsumotot (joita ei löydy enää mistään, yhyy), Jeffrey Campbelliltä seuraavat 1 3 (voisin mennä naimisiin ton koron kanssa), 4. Noi ei oo nyt missään järjestyksessä, mutta tommosista unelmoin ainaki tällä hetkellä. :--D

Osaisitko kuvitella ittees minkään muun värisillä hiuksilla kun punaisilla?
Jep kyllä! Itseasiassa mulla on kuningassuunnitelmana pistää platinablondiksi koko pää ja leikata otsis sitku tää on kasvanu tarpeeks pitkäks. Mut siihen nyt tulee menemään vielä pari vuotta ainakin!

Podetko usein jotain ulkonäkökriisejä?
Ennen podin joo ja paljon, nykyisin harvemmin. Kyllä mullakin on päiviä, jolloin peili huutaa naaman ja kropan näyttävän paskalta, mutta siinä vaiheessa vaihdan yleensä vaan kivemmat vaatteet päälle ja paranee heti. Periaatteessa oon kuitenki ihan tyytyväinen itteeni ja se tuntuu ihan tajuttoman kivalta - aina kun ei oo ollut niin.

Sun lempparibiisit tällä hetkellä?
The Killersin Romeo and Juliet, Snow Patrolin The Lightning Strike ja Set The Fire To The Third Bar on aika kovassa soitossa tällä hetkellä. Plus IAMX:n Rain To Sea.

Entäs mitkä ois kaikkien aikojen suosikkibiisit eli ne mitä voi luukuttaa vaikka kuinka kauan kyllästymättä?
Jo ekassa kysymyksessä mainittu Tehareiden Hetken Tie On Kevyt, Maailma On Sun ja Mä Diilaan Rakkautta. Pariisin Kevään useimmat biisit, The Killersin Read My Mind ja Romeo and Juliet sekä Belle & Sebastianin Piazza, New York Catcher. Niitä on paljon!

Kuulutko kirkkoon? Miksi/miksi et?
Kuulun, koska mutsi kuuluu. Eroan kyllä varmasti täytettyäni 18.

Millanen oppilas oot?
Oon kai ihan hyvä oppilas! Panostan koulunkäyntiin, enkä yleensä jätä lukematta kokeisiin. Nyt lukiossa on vaan ollut vähemmän aikaa kunnolliselle panostamiselle, koska eläminen kiinnostaa koulunkäyntiä enemmän. Läksyt teen aika harvoin, mutta luen kyllä niiden aineiden kokeisiin joista aion ottaa tulevaisuudessa lisää kursseja / kirjoittaa.

Mikä on sun ehdoton lemppari tv-sarjoista? Entä elokuvista?
Seuraan tosi vähän mitään TV-sarjoja. Oikeastaan totuus on, etten seuraa mitään tällä hetkellä. Leffoista on kans tosi vaikea sanoa lempparia, koska oon nähny niin monia hyviä. Muutamia suosikkeja on kuitenki Black Swan, 500 Days of Summer, Lotrit ja Aikamatkustajan vaimo. Mut on kyllä paljon muitaki hyviä jotka ei nyt äkkipohtimalta tule mieleen!

Mitkä on ollut sun elämän onnellisimpia hetkiä tähän mennessä?
Voisin sanoo, että oottelen tätä vielä.

Entä surullisimpia?
Elämäni tärkein ihminen petti mun luottamuksen ja pisti välit poikki viime tammikuussa. Ehdottomasti hirvein tilanne jossa oon koskaan ollut.

Kadutko mitään tekemääs tosi tosi tosi TOSI paljoa?
Eeen oikeastaan. En oo tehny mitään niin ilkeetä että omatunto vainoais kauheasti. :--D

Mikä on sun lempiruokaa?
Oon ihan hirvee kranttu ja syön epäterveellisesti yadayadayaa mut tykkään mm. täyteyistä paprikoista ja semmosesta oikein tulisesta kanakastikkeesta jasmiiniriisillä.
(+ Kotipitsan Americana -pitsasta, mutta en oikeasti myöntäny tätä)

Kuin hyvin puhut venäjää?
Semihyvin, mut ymmärrän paremmin ku puhun. Ääntäminen mulla on aika kiitettävää, vaikka aksentti ei olekaan samanlainen kuin natiivipuhujalla. Kauheen monimutkasissa keskusteluissa kyllä yleensä jäädyn, sillä sanat tippuu mielestä sitä mukaa ku pitää keskittyä mitä toinen sanoo... :--D

Mitkä on sun lemppariaiheita kuvaamisen suhteen, eli mitä tykkäät kaikista eniten kuvata?
Oon paatunut koirakuvaaja. Dara on ehdottomasti mua kaikista eniten inspiroiva malli. Tosin nyt about vuoden aikana oon alkanut pitää myös ihmisvalokuvaamisesta ihan eri lailla. Yleensäkin kuvaamiseen ei tarvita aina mitään hienoa kohdetta, hyvän kuvan saa melkein mistä vaan jos on inspistä ja taitoa ottaa. Et silleen aika hankala sanoa, vaihtelee!

Mitkä ovat lempituoksujasi?
Hajuvesistä Chanelin Chance. Sit mulla oli taannoin joku ihmeellinen UV:ltä suojaava tukkasuihke, joka tuoksu ihan toffeejäätelölle. :--D Se oli ihana! Perustuoksuista kahvi, ananas, daran turkki, ukkosmyrsky ja ilma sen jälkeen, kokis, ruusuvogue ja vihreä lämäri. Hmm ja sit tykkään kans bensan tuoksusta! :--D En tiedä mikä siinä viehättää silleen, mut tykkäsin aina skidinä hengata faijan seurana sen frendin autokorjaamolla, koska siellä tuoksu niin kivalta.
+ erään mun kaverin tukka tuoksuu aivan ihanalta!

Missä maissa olet käynyt? Entä mihin haluaisit matkustaa?
Oon käynyt Ruotsissa, Venäjällä (x 3), Briteissä, Liettuassa (en ees muista kuinka monta kertaa, meillä oli siellä "kesämökki" (joka oli oikeastaan talo), mut se myytiin pois muutama vuos sit), Tsekeissä, Saksassa, Espanjassa, Italiassa (x 2), Bulgariassa, Kreikassa, Kyproksella ja Mauritiuksella (saari lähellä Madagaskaria). Haluisin hirveästi jenkkeihin johonkin suurkaupunkiin, Nykiin, Losiin tai Friscoon! Toisaalta myös Aasia houkuttaa valtavasti, Shanghai, Peking, Tokio... Sit haluaisin joskus käydä myös Kambodzassa, Intiassa, Nepalissa, Indonesiassa, Uudessa-Seelannissa, Islannissa, Brasiliassa, Perussa... Oikeastaan vaikka missä, bring me the whole world! :--D

Onko sulla haaveammattia?
Valokuvaava toimittaja, taittaja, genetiikkabiologi. Siinä ehkä tänhetken topkolmonen!

Mistä olet saanut inspiraatiota tyyliisi?
Selailen paljon ulkomaalaisia muotiblogeja, myös Euroopan ulkopuolelta. Luukkibuukkia tulee pengottua päivittäin. Poimin ideoita myös jonkin verran lehdistä ja kavereilta.

Mitä pelkäät?
Kliseisesti tärkeimpien ihmisten menettämistä tai sitä, että mut jätetään.

Jos saisit 200 euroa, mitä ostaisit niillä?
Tällä hetkellä laittaisin ne varmaan säästöön kameraa ja ens kesää varten. Voisin toisaalta tuhlata ne mielelläni vaatteisiin ja vaikka johonkin hyvään keikkalippuun, mutta vastataan nyt tälleen vähemmän tuhlarimaisesti. :--D

Miten oot oppinut piirtämään noin hyvin?
Piirtämällä. :--D Se vaan tulee harjoittelun ja usean vuoden tuloksena. Muistan miten mun serkku opetti mua piirtämään koiria joskus kun olin kuusvuotias, ihmisten piirtämisen opettelin aika myöhään itse.

Mistä keksit blogin nimen?
Tulee tästä biisistä ja sen lyriikoista: Mikä riittää onnelliseen elämään / No, katu sekä nopeat saappaat / joilla pääsee pois kävelemään sieltä / missä taakan alle sankarit kaatuu // Mitä vaatii, et' osaa päästää irti siitä mitä ei edes todella tarvii / Jos nurmeen painan kii korvan, niin kuulen / kun kaikki vierii radallaan, oon liikkeellä tai en

Onko sulla jotain esikuvia?
En mä tiedä. :--D Ei kai.

Minkä väriset hiukset sulla on luonnostaan?
Suomalaisen perusjampan maantienväriset.

Kauan sulla on ollut punaiset hiukset?
Vähän yli vuoden nyt!

Onko collie sulle se the koirarotu?
Ehdottomasti on. En vois kuvitella itelleni mitään muuta koiraa harrastuskaveriks tai muuten. Collieihin oon perehtynyt, tunnen rodun tyypit ja historian sekä mulla on selkeä linja millaisista koirista pidän. Tulevaisuudessa haluan kyllä kokeilla jotain muutakin rotua kuin pehkoa, mutta kyllä ne varmasti tulee pysymään mulla aina sinä kaikista omimpana rotuna.

Mitä kaikkea harrastat?
Oikeestaan varsinaisista harrastuksista käyn kuvataidekoulussa kerran viikossa. Ens vuonna lopputyö, stressaa jo valmiiks. :--D Lisäks soittelen pianoa itekseni (opiskelin kyllä ihan musiikkiopistossakin sen 9 vuotta), satunnaisesti koirajuttuja ja kai toi valokuvauski on harrastus. :--D Tämmöstä aika perus!

Entä mitä haluaisit harrastaa?
Aika ei riitä nyt kyllä yhtään millekään ylimääräselle, joten en varmaan mitään erikoista just nyt.

Hyppäisitkö laskuvarjolla tai benjihypyn jos saisit tilaisuuden?
Laskuvarjolla voisin vielä mutta benjii en! Tai ei sitä tiedä, ehkä tulevaisuudessa. :--D

Miksi juuri Helsinki on kiva?
Mä aattelin tehdä tästä postauksen jossain vaiheessa, joten jätän taktisesti nyt vastaamatta. :--)

Onko sulla ollu muita värejä päässä kuin punainen ja miten sun nykynen punanen vaatii työtä, että se pysyy tommosena?
On kyllä! Mulla on mm. ollu rubiininpunaset dipdyet blondissa tukassa, sit ihan vaalea jonka värjäsin myöhemmin alta mustaks ja siitä sit vaalensin sitä mustaa hunajankeltaseks ja noin. Punasta ennen mulla tais olla pari erisävyistä ruskeeta viimeks! Ja tosiaan luulen et tän punasen värin salaisuus on se, että oon marinoinu mun päänahkaa tällä jo niin paljon (ja myös erisävysillä punasilla), että tukka on jo niin kuollut ettei se punanen lähe siitä kovin helpolla enää pois. :--D Käytän ihan perus värinsuojashampoota, satunnaisesti colormaskia ja uus väri tulee päähän sitku on juurikasvua, eli abt 2 kk välein.

Ootko aina ollu ihastunu pehkoihin ja mikä on sun pehkohistoria?
Oon! Itseasiassa jo mun äiti tykkäs pitkäkarvaisista collieista, joten se on ollut perheeseenki haluttu rotu. Olin pienenä armoton lassiefani ja viisvuotiaasta lähtien mulla on ollu visio omasta pehkosta. :--D En oo itseasiassa koskaan halunnu minkään muunrotusta koiraa silleen varsinaisesti (tietty tekis mieli joskus kokeilla jotain muutakin rotua mut niin), eli joo, oon kyllä ollu aina ihastunu tähän rotuun. :--)

Milloin löysit tän nykysen tyylin ja onko olemassa jotain kuvia siitä, miten pukeuduit ennen tätä? Millon ylipäätään aloit kiinnostumaan enemmän siitä mitä päälle laitat?
No mun mielestä mulla ei ole mitään varsinaista "nykyistä tyyliä". Tai siis, en osaa määritellä omaa tyyliä mitenkään erikoisemmin. Mut joo, aloin varmaan kiinnittää pukeutumiseen enemmän huomiota varsinaisesti viime keväänä. Sitä ennen mulla oli joku ihan ihmeellinen legginssit + iso miesten teeppari -kausi, jota ennen olin kokenut kokeilevan vaiheen ernuna (niinhän me kaikki........). :--D Mut siis kiinnostus pukeutumiseen on ollu jo pitkään, oli mun tyyli sitten mikä tahansa. Järkeviä kuvia niiltä ajoilta ei oo, sillä mulla oli sillon niin helvetinmoiset itsetuntokriisit että en kestäny oikeastaan mitään kuvia naamastani tai kropastani.

Miks poltat tupakkaa hyi lopeta :D Tää ei ollu kysymys vaan semmonen kehotus et lopeta :D.
Vaikka tää oli vaan kehotus, niin vastaan silti! Mun tupakointini on ihan oma asiani, täysin oma valintani, eikä sen pitäs häiritä tai koskettaa ketään muuta. Mä tiedän, että tuhoon terveyteni elämäni aivoni keuhkoni yadayadayaa, mutta kyllä, oon tyhmä ja poltan silti. En ylpeile sillä, se on vaan mulle niin casual juttu, etten jaksa alkaa purkamaan enempää syitä siihen. Mut olis kyllä hyvä lopettaa, oot ihan oikeassa, tai ainakin vähentää. Poltan kyllä ihan liikaa. :---F

Jotain musiikkipostausta, kolme lemppariartistia kolmelta viimevuodelta, kolme lempparibiisiä kolmelta viimevuodelta, kolme jotain biisiä, joihin sulla on suurin tunneside?
Joo voin tehä tämmösen kunnon musiikkipostauksenki jossain vaiheessa, kiitti vinkistä! :--)

Jos sun pitäisi elää viikko pukeutumatta lainkaan mustaan, mihin väreihin pukeutuisit?
Tää on tosi paha. :--D Inhoon kauhean värikkäitä vaatteita, koska ne ei jotenkin sovi mulle. Osasyynä voi olla tää tukka, en haluu näyttää miltään jäätävältä Tikkurilan värikartalta, mutta sanotaan nyt sit näin tylsästi et varmaan vetäisin jotain harmaata tai valkosta päälle. Sinistäkin ehkä. Ehkä. :--D

Kuka on paras ystäväsi?
Kerttu! Ultimaattisen upea nainen, parempaa ystävää saa hakea.

Onko sulla paljon muualta kavereita?
Joo, voisin sanoa. Oulussa, Kuopiossa, Jyväskylässä ja pääkaupunkiseutualueella enimmäkseen, muualtakin kyllä on. :--)

Minkä ikäisiä ovat rovaniemeläiset ystäväsi?
Aika paljon samaa ikäluokkaa kuin minäkin, parin vuoden heitoilla. Eli jotain 15-19, noilla main!

Entä muualta olevat?
Abt samaa ikäluokkaan nekin. :--)

Millaiset suhteet sinulla on kavereihisi?
No siis. :--D Hyvät? En oo todellakaan mikään kärkäs riitelijä, selkäänpuukottaja tai kaksnaamanen vittupää. Arvostan kaikkia mun kavereita ihan hirveästi, sillä mulla ei ole niitä aina ollut. Mun on sanottu myös olevan hyvä kuuntelija, myöskin uskoutumiset/salaisuudet pysyy ihan omana tietona.

Oletko tällä hetkellä väleissä kaikkien kavereidesi kanssa?
Joo. :--)

Ikävöitkö ketään?
No todellaki. Viimeks just tossa mietin Annia ja Jennaa Oulussa ja sit aattelin et hitto ku pitäis soitella Annelle Kuopioon ja kaikkea. Niin ja pääkaupunkiseudun kavereita kamala ikävä kans. :--(

Asutko omakotitalossa?
Joo, tämmösessä sinisessä kakskerroksisessa. :--D

Biletätkö?
En ihan joka viikonloppu mut kyllä joo!

Ootko aina asunu Rovaniemellä?
Ikävä kyllä, häpeän syvästi. :--D Tosin faija asuu Helsingissä, että periaatteessa kuitenki mun toinen koti on siellä. Tää on vähän tällanen moniulotteinen kysymys!

Lempivaatekaupat?
Topshop, Monki, Weekday, JC esim!

Mikä on kiehtovin kaupunki Suomessa?
Helsinki, home is where your heart is.

Miten kuvailisit sun vaatemakua?
Kaikessa pitää olla joku the juttu! En yleensä osta mitään kauheen basicejä vaatekappaleita, tarvin aina jonkun mielenkiintoisen mallin, materiaalin tai persoonallisen yksityiskohdan et voin roudata tuotteen kassalle. Mut yleinen ohjenuora mulla varmaan on se, että pääasiassa mustia vaatteita, joihin sit värikkäämpiä asusteita. Kengissä mitä enemmän korkoa, sen parempi! Niin ja tykkään kans aika lailla semmosista naisellisista vaatteista, ei mitään kauheen tyttömäistä eikä liian jätkää.

Mitä väriä tykkäät käyttää enite vaatteissa/muussa "pynttäytymisessä"?
No sitä mustaa. :--D Koruissa menee hopea ehkä mielummin ku kulta. Leopardikuosiki on kiva, tosin hillityssä määrin.

Mikä riittää onnelliseen elämään?
Voit olla sairas, köyhä, elää vailla rakkautta ja olla työtön - mutta ystävät ja kaverit auttaa edes hetken kaiken synkkyydenki keskellä. Paskinkin päivä pelastuu, kun joku kuuntelee tai rohkasee. Been there seen that, useammankin kerran.

Miten pitkä olet?
176 cm

Bloggaamisen posiviitiset ja negatiiviset puolet?
Oon ite huomannu et kameraa tulee kannettuu mukana huomattavasti enemmän nyt ku alotin bloggaileen. :--D Se on ainaki hyvä juttu. Sit tietenki on kiva saada kommenttia (siis ihan rakentavaaki kommenttia) omista outfiteistä kuvista kaikesta. :--) Mitään kauheen negatiivista en tähän kyllä keksi, mut yks semmonen pikkujuttu on et ite revin satunnaisesti paineita varsinki outfitkuvien kanssa, koska välillä tuntuu, että mulla ei ole tarpeeks resursseja pitää tätä blogia pystyssä... :--D

Lempivaatekappaleesi?
Näitä on aika paljon! Yks Vilan musta mekko, New Yorkerista ostettu farkkumekko (josta voisin laittaa kuvaa itseasiassa tässä joskus) ja sit toi Bershkan susipaita. Itseasiassa tykkään kovasti mun kaikista vaatteista, ei mulla oo semmosta kauheen ykköseksi nousevaa kappaletta. Kengistä lempparit on leopardiwedget ja sit nuo tommoset niittikorolliset korkkarit. Koruista tykkään eniten peurakaulakorusta ja kellosta, molemmat olleet esillä postauksissa aika vasta.

Onko sinulla ollut ennen blogia?
Ei oo. :--D

Millä ohjelmalla muokkaat kuvasi, ja miten olet noin taitava kuvanmuokkaaja?
Ihan Gimpiä käytän ja kiitos kehuista! :--) Kuvanmuokkausta oppii pelkästään harjoittelemalla ja kokeilemalla, samaa kautta oon iteki kehittyny asiassa.

Haluaisitko käydä avaruudessa?
Haluaisin! Olis ihan mielettömän siistiä.

Viihdytkö paljon ulkona?
No ilmasta riippuen joo, koiraki tosiaan pakottaa ulkoilemaan säässä kuin säässä. Kyllä mä mielummin hengaan kavereitten kanssa tai sit ihan itekseni muualla ku sisällä jos on kiva ilma. :--D

Mikä tekee sut onnelliseksi?
Ystävät, Dara, musiikki, kahvi, tupakka, matkustaminen, uudet alut ja valinnanmahdollisuus.

Ootko enemmän kyläluuta vai kotikissa? :---D
Kyllä tykkään enemmän kaupungissa hengailla ku kotona. Tietty välillä ei kiinnosta lähteä yhtään mihinkään ja himassakin on ihan jees, mutta mielummin lähen sinne missä tapahtuu ku oon itekseni!

Jos saisit käyttää koko loppuelämäsi vain yhden brändin vaatteita/kenkiä/koruja/laukkuja ymym mikä se olisi?
Apua tää on vaikee. Vaatteist en nyt lähe sanoon mitään erityistä brändiä, koska en oo oikeen merkkivaatteitten perään silleen. Kengistä voisin kyllä vannoa käyttäväni vaikka koko loppuelämäni Jeffrey Campbelleja, totaaliunelmaa oikeasti! Koruistakaan en oikeen osaa sanoa mitään, laukuista samaten. (annan tosi hienon ja asiatietoisen kuvan itestäni :---D)

Mikä sulle on tärkeintä maailmassa?
Perhe ja ystävät, kaunis klisee mutta niin totta.

Haluaisin kuulla noiden valopallukoiden tarinan, että millä ja miten muokkaat ne noihin kuviin?
Gimpillä, siveltimeen tarpeeks läpinäkyvyyttä, jitter vitoselle ja liukuväriin valkonen ja valkonen.

Jos olisit kenkä, millainen kenkä olisit?
Ohutnauhainen korkokenkä, joka olis musta ja elegantti. Mahdollisimman kopiseva.

Mikä on sun lempi vuodenaika?
Kesä for the win! Toisaalta kevätki on ihana, heti ku kaikki loskapaska on sulanut pois.

Jos kaikki maailman ihmiset kuolisi, paitsi sun valitsemat 5 henkilöä, ketkä ne olisivat?
Tää on ihan kamala kysymys ja tuntuu jotenki kauhean moraalittomalta vastata tähän. :--D Äiti nyt varmaan jäis, no, koska se on äiti. Sit ne neljä muuta olis varmaan Kerttu, Enni ja Saimi sekä joku jota rakastan.

Mikä on sun lempparilintu?
Semmoset siniset tai kultaiset isopyrstöiset paratiisilinnut on sairaan ihania.

Jos Rovaniemi olisi maku, millainen se olisi? Entä ääni?
Makuna tää olis varmaan karvas verenmaku suussa, tai joku muu oikeen kitkerä ja inhottava. :--D Äänenä joko hiljaisuus tai sit tinnitys (koska se on saatanan hermojaraastavaa).

Kuinka paljon Ben & Jerry's:ä on liikaa?
Yks semmonen iso purkki. En saa sitä yksin alas. :--D Alle puoli purkkia suklaanmakusta alkaa etoa kans.

Minkä värinen MyLittlePony olisit?
... PINKKI (ihan periaatteesta)

Jos jäi joku kohta kaihertamaan niin saa kysäistä tarkennusta ja muutakin tän kautta:

FORMSPRING
(oho tulipa isolla... :--D)


Päätin vielä lopuks vähän hymyillä teille! Kiitos, että luette. :--)
Decided to smile for you a little. Thanks for reading! :--)

7 kommenttia:

  1. your hair looks amazing!

    XOXO, BECCA
    http://www.fashion-train.co.uk

    VastaaPoista
  2. the colour of your hair is amazing xxxx

    VastaaPoista
  3. wonderful blog, + Follow you? Follow me back?

    VastaaPoista
  4. Becca & kirstyb, thanks a lot! :--)
    Poison, thanks for following!
    Irina, kiitti paljon! :--)

    VastaaPoista

SUOMEKSI | IN ENGLISH | PÅ SVENSKA | ПО-РУССКИ