lauantai 9. huhtikuuta 2011

party with the girls - six hundred twirls! ★


HALOO HELSINKI - YKSI ILTA UNOHDUSTA

Huhheijaa että oli ihan loistavat juhlat tyttöjen kanssa eilen! Jaksettiin heilua kolmeen, nukuttiin pari tuntia, noustiin viideltä ja uuteen nousuun...... :---D Tosin simahdettiin sitten kuudelta uudestaan ja yheksältä ylös. Illan saldona rikottiin pari snapsilasia tequilaläträyssekoiluissa ja yks kukkaruukku, mutta säästyttiin kyllä muuten suuremmilta vahingoilta. Mä olin aika vaikuttunut Katan olkkarin kattokruunusta, siinäkin tuli muistaakseni roikuttua jossain vaiheessa, köhköh.

Kolmen viimeisen yön yhteinen unimäärä on siis 11 tuntia ja voin kyllä sanoa, että lagittaa ihan perkeleesti ja tää aamu oli aika unohtumaton... :---Dd Harvoin maistuu kahvi + aamurööki näin hyvältä ku tänään, istuttiin tyttöjen kanssa Katan terassilla ja puhuttiin syvällisiä. :--D Oon niin onnellinen, että mulla on noin upeita kavereita ja ystäviä ja sielunsiskoja! Jos luette tätä ni tiedoks vaan että ootte ihan parhaita!

No mut kuitenkin! Kerranki tuli otettua myös kunnolla kuvia, eikä kamera unohtunu johonkin nurkkaan kaikkien illan heilumisien ajaksi (suojeluvaisto sitä kohtaan tulee ilmeisesti mun alitajunnasta...). Tässä kuitenki pakollinen outfitkuva ennen kuoseilun aloittamista, tykkäsin tästä ihan hirveesti ite, vaikkei se mikään kauheen ihmeellinen olekaan!



TIGER TOP - Topshop
VEST - Jennyfer
SHORTS - H&M
TIGHTS - ripped by myself (and so it looks like...)
SHOES - Spirit Store


JEWELLERY - JC, GinaTricot, Lithuania, Vila, Secondhand...

PIXIE LOTT - HERE WE GO AGAIN




Kata ? (jonka himassa me örvellettiin!)
& oon niin kateellinen Katalle tosta sen vasemmasta kaksivärisestä silmästä! Tajuton!





Hilla päätti lähtee hankeen juokseen..... :---D


Sit nää yhet hullut rupes riehumaan tossa terassin kaiteella... Ihme etteivät lentäneet alas. :---Dd

ryhmäkuva!
Sonja, Kata, Enni, Noora, minä (...), Hilla, Kerttu ?


Näytän ite ihan karseelta, mutta ei sillä mitään väliä kun nuo ihanat tuossa ympärillä on niin upeita! :---)

7 kommenttia:

  1. Hirmu kiva asu! Mulla on nyt tullut joku juttu rikkinäisiin sukkahousuihin vaikka en aiemmin oo tykännyt yhtään niistä, piti repiä joku aika sitten yhdet omatkin :-D Saa nähdä milloin päätyy jalkaan asti. Kivoja kuvia muutenkin, selvästi on ollut hauskaa :)

    VastaaPoista
  2. your tights look GREATTT!!!
    I wanna do that to mine now :D xx

    VastaaPoista
  3. just löysin sun blogin ja tykkäääääääään :)

    VastaaPoista
  4. Haluaisinpa vaan sanoa että oonpa överi-kuoseis.

    VastaaPoista
  5. Hanna, kiitti hurjasti! Meillä oli kyllä tajuttoman hauskaa, mulla olis ollu vielä vaikka mitä kuvamateriaalia mut mä vähän luulen et mut oltais murhattu seuraavana maanantaina koulussa jos olisin laittanu niitä esille... :----D
    wobblinbetty, oh thank you so much, that's a big compliment for me!
    Anonyymi, no sinäpä ootki ihanempi!
    cheyenne davide, thaaaanks! & maybe you should do that! :--)
    enna, hienoo & kiitos kovasti! :--)
    Luutarha-Kepa-Kerttuli, niinhän me kaikki! :---D

    VastaaPoista

SUOMEKSI | IN ENGLISH | PÅ SVENSKA | ПО-РУССКИ