sunnuntai 9. lokakuuta 2011

sul on vastassa kaksi meitä; minä ja mun pää

CHISU - MINÄ JA MUN PÄÄ

Huh, enää alle viikko ja sit Helsinkiin! Voin sanoa, ettei varmaan oo koskaan tuntunut näin hyvältä sekä tarpeelliselta päästä hetkeksi pois Rovaniemeltä. Mulla on lisäksi tiedossa maailman parasta matkaseuraa - oon jauhanut Määtän ja Reetan kanssa varmaan puolitoista viikkoa suu vaahdossa minne voitaisiin mennä milloinkin ja keitä nähdä. Ideana on myös mahdollinen liftaaminen etelästä Jyväskylään jos rahat loppuu kesken (tai oikeastaan ihan muutenkin!). Mun olisi tarkoitus myös nähdä viimeinkin ihanat Thelma ja Aura! KUUSI PÄIVÄÄ KULUKAA JO!

Pitää kans toivoa, etten unohtele tällä kertaa kameran muistikorttia kotiin... Niin on käynyt jo kolmena peräkkäisenä viikonloppuna kun olen lähtenyt johonkin. Huoh.


LARGE HOODED COAT - ZARA
SCARF - MARMALATO
LEOPARD VEST - 2ND HAND
DRESS - 2ND HAND
SHOES - VAGABOND







Kuvista kiitos ihana Enni!

Lopuks terkkuja muutamalle valitulle anonyymille: 1) Ei, en aio fiksailla kulmakarvojani laimeamman värisiksi, sori. :--DD 2) Mulle on turha tulla aukomaan päätä mun negatiivisesta asenteesta, koska mulla saattaa jopa olla ihan hyvät syyt siihen. Kiitos.

Niin ja lopuks kauhean syvät pahoittelut, etten oo viime aikoina ehtinyt vastaamaan kommentteihin ja blogin tasossa on tapahtunut vähän laskua, yritän parantaa tapani!

ps: CHISU - LÄHTÖ

kauneimmat lyriikat ikinä

14 kommenttia:

  1. Aa mullekin kelpaisi taas maisemien vaihto:D Oot ihana niinkuin aina + sun tyyli on rakkautta !
    + ihanat anonyymit <33

    VastaaPoista
  2. Love the coat!

    http://ulianashalaeva.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Vau mitkä vaatteet taas kerran <3 Kuvatkin on mahtavia!

    VastaaPoista
  4. Mä haluun ton takin (ja saatan ehkä nitistää sut sen vuoksi jos meet vahingossakaan fiksailee kulmias :--D)!

    VastaaPoista
  5. aaapua oot ihana JA MITÄ VIKAA SUN KULMAKARVOIS MUKA ON:--OOOO<3

    VastaaPoista
  6. ihana lamppu! ja kengät! ja sinä!

    VastaaPoista
  7. Oii mitä kuvia <3 Hitto oisinpa mäki sillon Helsingissä, olis niin jees nähdä!

    VastaaPoista
  8. oiiii tollanen narnialamppu! nää kuvat on ihania!
    ja JEEJEE!! :----)

    VastaaPoista
  9. kuinka kauan oot helsingissä oi kaunotar!

    VastaaPoista
  10. <3<3<3
    ja sun kulmakarvat on LOVE

    VastaaPoista

SUOMEKSI | IN ENGLISH | PÅ SVENSKA | ПО-РУССКИ