perjantai 10. helmikuuta 2012

the devil makes us sin, but we like it when we're spinning in his grip

MASSIVE ATTACK - PARADISE CIRCUS

Pahoittelut vähän huonohkosta kuvanlaadusta, en tajuu johtuko hämäryydestä vai mistä, mutta tarkennus ei oikeen ottanut onnistuakseen tänään. Mun naama näyttää näissä kaikissa tosi sumeelta verrattuna muuhun kroppaan. Toivottavasti täst ei nyt tuu mikään isomman luokan ongelma, ottaa päähän palella yli neljäsosatunti pihalla ilman takkia huomatakseen, että yrityksestä huolimatta lopputulos on paskempaa kuin keskitaso.

Käykääs muuten lukaisemassa mun uusin juttu nuorista tähtiharrastajista! :--)

Sorry about bad quality of photos in this post, I don't understand is it about duskness or what, but focusing didn't really work today. My face looks so blurred combined with rest of the body. I hope this won't be bigger problem in the future, it's so frustrating freeze yourself outside without coat and notice that final result is worse than middle level.




BROWN FUR COLLAR - GRANDMA'S OLD
DRESS - MADE BY MY FRIEND INARI
BELT - 2ND HAND
WEDGES - NELLY.COM

//EDIT 18:48 -- WHATTTT löysin tosta jalustasta vivun jolla kameran saa ottamaan pystykuvia! :--DD miten voin oikeasti olla välillä näin idari... no, eipähän tarvi ottaa nyt enää huonolaatusia vaakakuvia, jee problem solved ♥

EDIT 18:48 -- WHATTTT I found a lever from my camera stand which enables me to take vertical photos! :--DD how can I be so retarded sometimes... well, no need to take horizontal photos with worse quality anymore! yay problem solved ♥

18 kommenttia:

  1. Heippa! Lainasin yhtä sun kuvaa, kun tein postauksen inspiroivista blogeista. Toivottavasti et pahastu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi apua, ei todellakaan haittaa, oon ihan mielettömän otettu! ihan hullua sisältyä Luan kanssa samaan postaukseen, hän on tyylillisesti yks mun idoleista! :-D

      Poista
  2. Sun hiukset on ihan superupeeet!

    VastaaPoista
  3. MITÄMITÄ Heii sulla on sama toinen nimi ku mulla on etunimi! jee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOO niin on!! Ilona on ihana nimi, haluaisin vaihtaa sen Paulan tilalle viralliseks kutsumanimeks mut ei onnistu, mun äidin etunimi on kans Ilona. :-D

      Poista
  4. mä saan ehkä kerran vuodessa tarkennettua tolla kaukolaukasijalla naamaani....... ärsyttävää!:D

    ps. sun tyyli on niiiiiiiin paras!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JES jollaki muullaki on siis sama ongelma! :--D hyvä juttu, olin jo ihan paniikis et tässäkö tää sit oliki, ekal kerral hyvät kuvat ja tokalla kusee täysillä :--D

      ps. voiii kiitos, entä omas sitten? oot mun inspiraatio! <3

      Poista
  5. Whoa love the hair! Awesome style, I like the setting too.

    VastaaPoista
  6. Ootpas kaunis ja kuvatki on hienoja!

    VastaaPoista
  7. Voi ootpa kaunis! Tykkään tästä meikistä mikä sulla on tässä postauksessa päälä :)

    VastaaPoista

SUOMEKSI | IN ENGLISH | PÅ SVENSKA | ПО-РУССКИ