keskiviikko 8. helmikuuta 2012

FINALLY WOHOO

Pää täynnä räkää, olo on hirvee ja kuumetta kohta toista mittaria, mut onneks päivän posti pelasti!
Head is full of snot, I'm feeling terrible and this fever is killing me, but the post of the day saved my life!




NEW NIKON ML-L3 REMOTE CONTROLLER ♥

ps. voisin tilata cyberphotolta joka viikko jotain ihan vaan sen takii et ne lähettää aina jotain hyvää paketin kylkiäisenä :-D
t. vedin naamaani juuri kahdeksan ohutta palasta todnäk maailman parasta toffeeta

13 kommenttia:

  1. Munkin on pakko saada tollanen! Paljon tolla oli hintaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 18 euroo + postikulut toimitustavasta riippuen 3 e tai 6 e ja sopii käsittääkseni lähes kaikkiin nikonin kameramalleihin. ei mikään kallis hankinta siis, voin suositella lämpimästi!

      Poista
  2. En tiennyt tosta cyberphotosta, kiitos vinkistä! Loistavaa. Vaikka ei olekaan budjettia mihinkään tällä hetkellä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on ihan tajuttoman hyvä, mun kaikki omat kameratarvikkeet on sieltä tilattu. :-) siit vaan säästämään!

      Poista
  3. toffeeta! mä oon saanu cyberphotolta aina vaan twixejä!!!!
    t. vähän katkera......

    :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, ne oli semmosia 2/3 postimerkin kokosia ihania ruotsalaisia pikkusia <3 mä oon kans saanu aiemmin just twixei ja milky wayta, kerran taisin saadan lauantaipussin? :-DD mut nää oli kyllä parasta ikinä <3

      Poista
  4. just tilasin cyberphotosta akkukahvan ja onnellisena mussuttelin junassa twixiä<3

    VastaaPoista
  5. 18 euroo?! Et oo tosissas! Mä tilasin silloin omani Rajalasta ja makso 40e.. vittu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, 18 e. :-D Oli tuol kyl kalliimpiiki vaihtoehtoi (just jotai 40 e), mut en oo varma sit mitä erityisominaisuuksii niis olis lisänä.

      Poista
    2. No ei mulla ainakaan mitään erityistoimintoja oo xd Toi sama se on! Voi rönssi.. mut no joo, Rajalan riistohinnat

      Poista
  6. todella halpa kyllä :D Vitsi mitä kylkiäisiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, varmaan halvin kameratarvike johon oon törmänny! tosin eihän ihan hyvät jalustatkaan maksa enää ku alle 50 e, mutta silti! ja joo, kylkiäiset oli hyviä <3

      Poista

SUOMEKSI | IN ENGLISH | PÅ SVENSKA | ПО-РУССКИ