sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

blogisuosikit!

Yleisesti vois sanoa, että tykkään blogeista joissa on persoonallisuutta - joko kirjoittajan, kuvien tai jonkin muun asian kautta. Selkeitä turn offeja mulle ovat ns. "tavalliset kuvat", eli toistuvat otokset omasta naamasta, aamuisista muumimukeista, jokaperjantaiset dokauskuvat jne. (tässä vaiheessa vois kyllä todeta, että oma naama jokaisessa postauksessa on ok tyyliblogin ollessa kyseessä, mulla ei oo mitään muum(imuk)eja vastaan ja dokaaminenki on tosi jees). En myöskään oo koskaan innostunut lapsista, joten jos blogi on floodattu vauvakuvia täyteen, sulkeutui välilehti saman tien, sori.

Tässä kuitenkin muutama ihan mahtava löytö, suosittelen tutustumaan ja liittymään lukijaksi! Kyseiset blogit päätyvät myös suosikkeihin tonne oikeanpuoleiseen sivupalkkiin. Nää on siinä järjestyksessä jossa ne on mulle linkitetty, joten mitään top-5:sta tässä ei varsinaisesti ole. Kuvasta klikkaamalla blogiin asap!


Tyylikkäin suomalaisen jätkän pitämä blogi johon oon tähän mennessä törmännyt. Persoonallinen maku vaatteissa, hiuksissa ja oikeastaan kaikessa muussakin. Kokonaisuus iski tajuntaan todella lujaa, hyvä ettei taju lähtenyt! Sisällöltään ehdotonta priimaa, aiheutti välittömän inspiraatiotulvan aivoissa.


Vielä aika uusi blogi, joka on jo kuitenkin onnistunut vakuuttaan ainakin mut. Tässä on sitä lifestylea, jossa on omaa näköä, fiilistä ja tiettyä salaperäisyyttä. Tuo mieleen vastaavanlaiset ulkomaalaiset suosikkiblogini. Oman naaman lisäksi myös inspiraatiopostauksia isoilla kuvilla.


Tää tyttö blogeineen on superlatiivi, joka ikiseltä osaltaan. Käsittämätöntä tyylikkyyttä, hillittyjä postauksia ja huoliteltu kokonaisuus. Jos mun pitäis vaihtaa tyyliä lennosta, haluaisin näyttää tältä. Kolme sanaa riittää: Tämä on täydellisyyttä.


Bongasin Marian aluksi Lookbookista ja oon seuraillut Cloudbustedia jo jonkin aikaa. Ihan tajuttoman uniikki tyttö, jolla on aivan ihana tyyli. Jokaisesta kuvasta huokuu jotain uskomatonta karismaa jota ei sanoin voi selittää. Kuolisin kans tollaisen tukan puolesta koska vaan! Sekaan heitetyt omasta tyylistä irtoavat postaukset on myös hyvin rakennettuja ja mielenkiintoisia.


Tätäkin oon seuraillut jo pidemmän aikaa! Kaikin puolin erittäin täydellinen blogi, tyyli osuu kohdalleen ja sisältönä on paljon muutakin kuin omaa naamaa. Ehdottomasti parhaat street fashion-, inspiraatio-, DIY- ja katalogipostaukset mitä suomalaisien blogien valikoimasta löytyy. Lisäksi jaksan aina ihmetellä, miten kirjoittaja voi näyttää kerta toisensa jälkeen yhtäaikaa niin kauniilta, coolilta ja lempeältä. Tää on todellista kermaa, ottakaas mallia!


Tähän törmäsin taas ensimmäistä kertaa edellisen blogin inspiraatiopostauksen kautta. En millään voi uskoa, että muija on vasta 15! Ihan käsittämätön tyylitaju ja mielenkiintoisia outfitteja. Isoja ja laadukkaita kuvia, joista etenkin otokset matkalta veivät mun sydämen. Tulee varmasti menestymään tulevaisuudessa!


Myös tää on jo tuttu! Ainutlaatuinen tapaus - blogi näyttää selvästi siltä miltä bloggaaja itse. Mielenkiintoisen oloinen persoona välittyy monen eri asian kautta ja kokonaisuus on tajuttoman cool. Kirjoitustyyli iskee ja rentous välittyy koko paketista. Kaiken lisäksi näin kaunista naamaa on kiva katsella, enpä oo hetkeen nähnyt ketään jolle septum sopis noin hienosti!

Siinäpä ne! Toivottavasti löysitte uutta lukemista. :--)

43 kommenttia:

  1. Wow, when I see so awesome people I feel so small.. <3

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. mitäs oot niin ihana <3 ole hyvä! :--)

      Poista
  3. Kiitos! Ihanaa luettavaa :) Kaikki oli mulle ihan uusia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hieno juttu et löysit uutta luettavaa! :--)

      Poista
  4. Mä oon taas ihan sanaton noista sun kehuista!! Mutta suurensuurisuper kiitos sulle! Oot ihan mieletön <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi, oot todellakin ne ansainnut <3 ite oot ja ole hyvä vaan!

      Poista
  5. Ihan hullua ei voida uskoa että sä tosiaan valitsit meidät tohon!! Ollaan ihan woooo :o kiitos niin paljon kunniasta!! :) ihan sanattomina täällä istuskellaan! Ja noi muutkin oli oikeeta herkkua, täytyy käydä tutustumassa :) kiitos vielä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta kai valitsin, teidän blogi nous ehdottomasti esiin niin spesiaalina! eipä mitään <3

      Poista
  6. upean näköisiä blogeja! taidankin käväistä tutustumassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oikeita helmiä ovat kyllä kaikki! :--)

      Poista
  7. Olen aivan järjettömän otettu tästä kunniasta. *--* Kiitos, mielettömän paljon! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no höpshöps! ole hyvä vaan, oot kyllä niin täydellisesti ansainnut paikkas mun suosikeissa :--) !

      Poista
  8. voi kiitos oon tosi otettu! <3 ja olet itsekin aivan upea!

    VastaaPoista
  9. voi kiitos aivan hurjasti ! kivoja uusia löytöjä tein myös :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eipä mitään, täysin ansaittua! :--) ja hieno juttu!

      Poista
  10. haastoin sut ;) http://pictureputtonen.blogspot.com/2012/03/olba.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. damn pitää käydä tsekkaileen! enkä ees oo kuukautta myöhässä :--DD

      Poista
  11. mwah! kiitos kaunis tästä! : ) olen nöyränä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eipä midi! :--) turha olla, sä ja blogis ootte mahtavia!

      Poista
  12. Mageita blogeja,
    puolet on mulle ihan uutukaisia!
    Laitoin muuten susta esittelyn mun blogiin,
    saat tulla murhaamaan kuvavalinnoista jos sille tuntuu mut en silti kadu mitää rip.

    :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikö ookin, kiva jos löyty uusii! :--)

      ...ihan hyviä kuvia oli :--DD aiheutit mulle parin minuutin epäilevän pelkotilan haha

      <3

      Poista
  13. Mahtavia blogeja oot keräillyt! Pari uutta tapausta täältä löytyikin seurattavaksi, kiitti siitä :))

    VastaaPoista
  14. Kiitti, mahtavia blogivinkkejä!>8) Meillä taitaa olla melko samanlainen maku blogien suhteen!;D

    Ps. Taas kerran äärettömän kauniita kuvia ed. postauksessa!

    Pps. Oon kai jotenki yksinkertanen, sain sanavahvistuksen vasta viidennellä kerralla oikein.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ole hyvä vaan! ja meillähän tunnetusti on paras maku!

      ps. thank youuu!
      pps. voisin ottaa sen ihan yleisen huvin ja urheilun vuoksi pois ettei meidän yksinkertaisten ihmisten tarttis turhaan hämmentyä :--((

      Poista
  15. sun blogi on hirveen kiva kun tää eroo niin paljon muista!:)
    www.whosgonnagetus.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitti kauheesti, ihana kuulla! :--)

      Poista
  16. pääsit mun linkitä blogisi top 5 joukkoo ;)
    http://siljasmonster.blogspot.com/2012/03/linkita-blogisi-top-5.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ihan hirveesti, oon otettu! :--)

      Poista
  17. Kiitti blogi vinkeistä, täytyypi tsekata! Ja sulla on mahtava blogi myös, löysin juuri ja oon uusi lukija <3

    www.katinosky.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla, kiitos hurjasti kehuista! :--)

      Poista
  18. Vastaukset
    1. mulla tuli yhtäkkiä aika rankkoja elämänmuutoksia hiihtoloman jälkeen ja aikaa bloggaamiseen ei ole oikein ollut. :s formspringis lisää, tosin postailen varmaan tänään illalla jotain jossa selitän miks mua ei oo näkyny :--D

      Poista
  19. Nää tälläset katoamistemput on rasittavia bloggaajilta, kun lukija odottaa päivitystä EDES sen kerran viikossa. Mut nyt oot ollut jo melkein kuukauden hiljasena, ei tässä kauhean kauaa enää jaksa tulla tänne kurkkimaan että onko uusia kirjotuksia... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olisko "katoamistempulle" riittävän hyvä syy siinä, että uskalsin vihdoin ottaa himasta hatkat? oon viimisen kuukauden aikana tapellu lastensuojeluviranomaisten, sossujen, hullun mutsini ja vastuuttoman faijani kanssa, ei oo kauheesti energiat riittäny bloggailuun. kämppään täl hetkel frendini luona ja oon yrittäny muutenkin saada elämääni jonkinlaiseen järjestykseen ilman porukoiden apua, lienee syytä kerrakseen siihen miks niitä päivityksiä ei ilmesty EES sillon kerran viikossa...

      huoh.

      Poista
  20. tyylikkäitä blogeja oot löytäny! :)

    VastaaPoista
  21. voi vitsi paula, täällä ainakin odotellaan uskollisena että saisit omat asiat järjestykseen (sikapaljon voimia siihen), niin että aikaa ja jaksamusta riittäisi taas jossain kohtaa myös näihin turhempiinkin juttuihin! : )

    VastaaPoista
  22. You have a lovely blog with so many inspiring posts! Thanks for sharing, would you like to follow each other?

    VastaaPoista

SUOMEKSI | IN ENGLISH | PÅ SVENSKA | ПО-РУССКИ