tiistai 30. lokakuuta 2012

well be careful, angel, this life is just too long

EDITORS - ALL SPARKS


Jotenkin tuntuu, että tää koko päivä on mennyt aivan ohi. Oon nukkunut viime yönä vain pari tuntia ja väsymys alkaa viedä voiton aika kuus-nolla. Tuunailin tänään koulusta päästyäni niittejä nahkatakkiin, lisää tästä proggiksesta huomenna. Oon nyt kämppäämässä Ladan luona pari päivää näin kevyesti keskellä viikkoa, saa nähdä tuleeko opiskelusta ja velvollisuuksista mitään. :--D Mulla ei oo oikein mitään asiaa, joten outfitkuvia eiliseltä, olkaa hyvä. :)

Somehow I feel like this day has just passed by and nothing really has happened. Last night I slept only two hours and I'm so freaking tired that I want to die. After school I tuned new studs to my old leather jacket, more about this tomorrow! I'm staying in Lada's place couple of days now - yes, middle of the week, let's see are we able to do school work and other important things at all. :--D Actually I don't have anything special to say, so outfit photos from yesterday, please. :)








idkuva

LEATHER SCARF - 2ND HAND
HOODED ZIPPER SHIRT - 2ND HAND
SKELETON TOP - 2ND HAND
ZIPPER SKIRT - H&M
WET LOOK LEGGINGS - GINA TRICOT
WEDGES - NELLY.COM
STUDDED COLLAR - GINA TRICOT
TEETH NECKLACE - GINA TRICOT

16 kommenttia:

  1. nyt on muuten mageet huulet ! paitakin on tosijees <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha huulet on inspistä syksyn meikkityyleistä, mustaa pohjalla ja keskeltä häivytetty punaseen. :---)) kiitti mikko <33

      Poista
  2. Sun tyyli on vaan jotain uskomatonta ja niin sulle sopivaa!

    VastaaPoista
  3. Mulla on toi sama paita :3. Oon ostanut sen Homo&Ämmästä joskus vuonna Kekkonen.
    x, Lara
    http://rockteraptor.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mä sain omani kaverin poistovaatepussista :--) se on kyl kiva!

      Poista
  4. en oo koskaan ennen sun kuvista huomannut, mut sun silmät on maagisen hienot!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näissä on niin hyvä valo et sävy korostuu! :--) kiitos paljon!

      Poista
  5. Vastaukset
    1. no kato kuka puhuu <3 kiitos muru, arvostan tätä tosi kovasti!

      Poista
  6. kuinka pitkä oot?:D pakko kysyä koska miellän sinut aina tosi pitkäksi ja haluan tietää asioiden oikean laidan. sulla on muutes ihana tyyli ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon 176 cm, et oon mä aika pitkä :-) ja kiitos paljon!

      Poista

SUOMEKSI | IN ENGLISH | PÅ SVENSKA | ПО-РУССКИ